Мері Грейс Макнамара. Недолік віртуальної спеціальної освіти

Автор(и)

Анотація

On March 15, 2020 the state of New Jersey was put into a lockdown due to the Coronavirus pandemic. As a result, schools were shut down, transitioning instruction from traditionally in-person to online. Since March, schools in New Jersey have not been entirely in person at full capacity, thus affecting the education of students K-12. Specifically, this article will cover observed trends in special education for middle school students.

Посилання

Underwood, J. 2018. Defining the Least Restrictive Environment. The Phi Delta Kappan, 100 (3), 66-67. doi:10.2307/26552470.

Woolfolk, A. 2019. Educational Psychology (14th ed.). New York: Pearson.

Downloads

Опубліковано

2020-12-28 — Оновлено 2021-03-12

Як цитувати

Макнамара, М. Г. (2021). Мері Грейс Макнамара. Недолік віртуальної спеціальної освіти . Грінченко – Сетон міжнародний журнал молодих науковців, 1(1), 38–41. вилучено із https://ysgsij.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/15

Номер

Розділ

Розділ 1. Дослідження молодих вчених Сетон Хол Університету