Мері Грейс Макнамара. Навчання японської молоді бути лояльною та націоналістичною: виховання дітей, фольклор і пропаганда (1939 – 1945)

Автор(и)

Ключові слова:

Японія, японська молодь, освіта дітей, навчання, пропаганда, фольклор, епоха Тихоокеанської війни, Друга світова війна

Анотація

У цій статті розглядається пропагандистський характер японської освіти та втручання в місцевий фольклор під час Тихоокеанської війни з метою впливу на мислення молоді. Культивування лоялого мислення у дітей було стратегією, яка використовувалася для створення майбутніх лояльних дорослих і солдатів.

Посилання

Brett L. Walker. (2015). The Pacific War, 1931 – 1945. A Concise History of Japan, Chapter 13, Cambridge University Press, 240-260.

Ienaga, Saburo. (1993). The Glorification of War in Japanese Education. International Security. 18, 3, pp. 113-133. https://muse.jhu.edu/article/447091.

Ikeno, Norio. (December 2005). Citizenship Education. Japan After World War II. International Journal of Citizenship and Teacher Education. 1, no. 2.

https://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.514.4400&rep=rep1&type=pdf.

Beasley, W.G. (1949). International Affairs review of Kokutai No Hongi: Cardinal Principles of the National Entity of Japan. edited by Robert King Hall, John Owen Gauntlett.

Kokutai no hongi (Fundamentals of our National Polity). (2005). Sources of Japanese Tradition, edited by Wm. Theodore de Bary, Carol Gluck, and Arthur L. Tiedemann / New York: Columbia University Press, 968-969, 975.

Momotaro, or the Story of the Son of a Peach. (1908). Japanese Fairytales, 1-9. Florida Center for Instructional Theory.

Seo, Mitsuyo. (1945). Momotaro, sacred sailors.

Tierney, Robert. (2010). The Adventures of Momotarō in the South Seas: Folklore, Colonial Policy, Parody. Tropics of Savagery: The Culture of Japanese Empire in Comparative Frame. University of California Press, 110-146.

www.jstor.org/stable/10.1525/j.ctt1pp80q.7.

Hikari, Hori. (2017). The Dream of Japanese National Animation. Promiscuous Media: Film and Visual Culture in Imperial Japan, 1926 – 1945. Cornell University Press, 157.

Downloads

Опубліковано

2022-07-20

Як цитувати

McNamara, M. G. . (2022). Мері Грейс Макнамара. Навчання японської молоді бути лояльною та націоналістичною: виховання дітей, фольклор і пропаганда (1939 – 1945) . Грінченко – Сетон міжнародний журнал молодих науковців, 4(4), 25–29. вилучено із https://ysgsij.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/118

Номер

Розділ

Розділ 1. Дослідження молодих вчених Сетон Хол Університету